- ibland så..

Har fått två host-attacker, ni vet sånna där härliga när det låter som man ska spy? Och båda gångerna hade jag kunder -.- Snoret rinner som en fors och jag känner mig allmänt skakis. Ska försöka va kvar hela dagen iallafall.
Så får jag se hur det känns imorgon.

Just nu skulle jag vilja åka hem till min teddyfilt och min säng, men måste tänka på pengarna! Nu låter jag som min mamma, jag har inte råd att vara hemma.

Käkar lite taco rester nu iallafall hoppas det kan pigga upp lite, det jobbiga är ju att det känna som kunderna tar illa upp om jag står och snorar och hostar, känns så oproffsigt! Men men finns inte mycket att göra, så får göra det bästa av det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0