- irriterad

Fortfarande sur över att man inte kan svara på kommentarer på något bra sätt genom mobilen, iofs är det på datorn inte speciellt smidigt heller men det genom mobilen tar priset -.-

Någon borde komma på något bättre sätt

Well nu sitter jag och äter frukost det vill säga, dricker en mugg te! Aldrig varit bra på att äta frukost och speciellt inte när jag är sjuk. 13:30 ska vi få mat hos farmor och farfar, hoppas på lax, om inte blir det alltid något annat smarrigt!

Sen ska jag vänta på att Sebbe hör av sig vi skulle ses idag om han mådde bättre(blev förkyld efter SRF) Så får se hur det går med det hela. Well ingen som dör av att inte träffas med skulle va trevligt att bara typ titta på film och ta det lugnt och slippa va ensam:)
Haha nu blev det mycket text och lite av allt, så nu ska jag dricka upp mitt te och sen kolla pannan!
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0