- jag antar att du aldrig riktigt gillade mig

Ledsen tjej, som är sliten, sjuk och trött. Kom hem ifrån SRF på söndag morgon, helt amazing vad härligt det var att sova i en riktig säng! Och i morse behövde jag inte stå i kö i två timmar för att få kissa, var bara att glida in och sätta sig.
Men förutom att jag först fick matförgiftning på torsdagen som sedan övergick i feber, hosta, snorighet och frossa, så var SRF något utöver det lilla extra som vanligt!

Festival är alltid festival och jag gillart! Skulle kunnat önska lite varmare väder, men det regnade bara en och en halv dag, så det kan man inte klaga på iallafall!

Såg i stort sätt alla band jag ville se också, tror jag bara missade ett som jag hade planerat och se, fina fisken.

Finns fler saker jag vill få ur mig och skriva om men vet inte riktigt hur jag ska få ner det på ett bra sätt, men jag kan säga så här just nu, det är väääldigt jobbigt just nu.

Well nu ska jag snyta mig igen-.-' tjingeling!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1753661/images/2012/pic_206209478.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Juliette

Bara att du hör av dig om det är nåt, finns alltid här! <3

2012-06-11 @ 18:24:44
URL: http://misslejonord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0