- pirret

Idag är jag, hur ska jag förklara det, idag känner jag mig fridfull? Allmänt nöjd med livet och älskad. Hur fint?
Ja,jag vet att jag alltid är det egentligen men när man själv ger,ger,ger och ger och det känns som man inte får något tillbaka, när den dagen kommer, när du vet att det är värt det hela, det är något det! Jag kan skjuta jobbiga jag-kan-inte-sova-för-jag-vet-inte-vad-jag-vill känslan åt sidan och bara känna mig lugn och säker.
Idag är mitt hjärta lyckligt kan man väl säga!

Imorgon skulle jag träffa världens finaste vän, men jag blev inringd på jobb istället, såg fram emot lite kvalités tid men men det blir fler gången!
Nu ska jag kanske sova, känner mig pigg! Kanske finns det något på tvn som man kan somna till.
Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Jullanbullan

Åhå, finaste, synd att det inte blev nåt! Kommer nog vara lite upptagen nu framöver (ett par veckor tror jag), har ju konfirmation osv, men sen ska vi umgås galet! :D <3

Svar: Ja, och jag jobbar galet mycket nu framöver! MEN ja vi hörs ju liksom,sen får vi försöka styra ihop något :D<3
Emmi

2012-06-20 @ 17:53:05
URL: http://misslejonord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0