- toooo fast

Nu har ännu en helg passerat, för fort. Och jag känner mig....jag vet faktiskt inte.
Jag vill inte ha måndag, men samtidigt finns det så mycket annat i min tillvaro just nu som känns mer förvirrande och skrämmande än måndag.

Jag känner mig avtrubbad, jävligt avtrubbad. Känns som om jag skulle bli lämnad ensam i ett mörk litet låst rum, skulle jag nog bara sitta där, kolla rakt ut och bara vara halvdöd zombieaktig. Det känns som jag är i ett jävla frysrum och letar som besatt av en uns värme, bara någon som får en att hitta känslan igen. Get back on track så att säga!

Nu, tillbaka till sömnproblem och fosterställning, larmet ringer 05:00.
Fuck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0