- glömt hur jobbigt det är.

Shit, förmiddagsvecka, alltså uppgång 04:45. Gick upp samma tid när jag jobbade på Volvo veckorna jag började kl 06:00. 
Hade verkligen glömt hur jobbigt det är, usch, jag är ingen morgonmänniska alls! Det är sådär så man vaknar av alarmet och vill börja gråta för man är så trött, går sedan igenom alla orsaker till att man ska få va hemma, tills man tillslut inser att det är bara bita ihop och dra iväg. Men jäklar vad skönt det skulle va och ligga kvar i sängen. 

Är förövrigt placerad i sängen nu, ska försöka somna efter detta. Har bytt sängkläder och är nyduschad efter träningen, alltså awesome kombo! Nyduschad+Nya sängkläder= <3

Btw, så känns det lite lättare med Marilyn nu, dagarna flyter på rätt bra och jag kan prata lite smått om det utan att bryta ihop, dock är nätterna pest, jag får panik av tystnaden. Har inte sovit så här oroligt/dåligt på många år. Men det blir nog bättre också inom sin tid.  
Time to sleep, night fussers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0