- montico

Prutt! Hade skrivit ett inlägg, det försvann. Nu orkar jag inte skriva om allt så får bli liiite text bara. Går eftermiddagsvecka nu på montico, nästa vecka äre förmiddagsvecka, det är något nytt för mig, har bara jobbat dag. Vi har börjat med MAG nu i alla fall, eftersom vi redan kört lite MAG så fick vi hoppa på dom uppgifterna direkt, så Fredrik och jag ligger ca två veckor före, göööötttt! 
Just de! Jag gjorde en inbakad fläta på mig själv för första gången nyss OCH DEN BLEV BRA!?!! As fränt! Lite fult på sidorna kanske men själva flätan blev bra :D 



Nu ska jag sova, sjukt ont/slut i kroppen eftersom jag står som gorilla när jag svetsar-.-" natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0