- mår så jävla bra

Har hostat hela veckan, med ond hals, men det har liksom aldrig brutit ut men nu jävlar, huvudet dunkar, snoret rinner, hostar som en gammal rök-tant och jag hör jätte dåligt, men det positiva med det hela är att härifrån kan det bara bli bättre right? 

Är just nu placerad hemma hos mammi och pappi i deras soffa, längtar hem till min värmefilt men mamma skulle fixa med sätena i bilen så jag får snällt vänta tills hon är klar med det och inte klagar jag över det, hon är bra bra den där mamman! 

Skönt med ledig fredag i alla fall, åt på nytorget med bror och mamma, såg en gammal flamma där, jag ville skrika hej och vinka med hela armen till honom bara för det var så länge sen man såg honom liksom, men jag fick tygla mig! Haha ja herregud.

Nu måste jag snyta mig, ha en fin helg everybody! Tjingeling! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0