- Nike air max 90

Hehe beställde nyss ett par air max 90's, har velat haft sånna super länge men har inte riktigt prioriterat det, då jag har pluggat och känt att det varit lite för mycket pengar att spendera när man bara har csn-pengar. 
MEN VA FAN? NU HAR JAG JU JOBB, NÅGOT FÅR MAN VÄL UNNA SIG?
 
Blev ett par svart/grå/lila, hoppas dom passar på mig, har helatiden tänkt att dom inte passar min kroppsform, googla bilder på Nike air max 90+outfit får ni se, alla är trådsmala och super fashion.
Hehe anyhooo
Jag väntar spänt och ivrigt på dessa och hoppas det kommer bli awesome!
 
GO, GO, GO!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Snygga!! Kommer bli fett nice :D

2015-02-22 @ 10:08:36
Postat av: Elin

Snygga!! Kommer bli fett nice :D

Svar: Tack! Ja, jag hoppas det :D
Emmi

2015-02-22 @ 10:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0