- Volvo CE

Här sitter jag, på Volvo CE i Hallsberg igen, men nu är jag inte volvostegare, nu är jag svetsare. Känns rätt fint!

Eftermiddagsvecka denna vecka alltså kort/lång vecka, långa dagar, men ledig fredag. Slutar halv tolv, så cirka en timma kvar.

Svetsar frontar till hjullastare just nu, av någon anledning så fort man säger att man jobbar på Volvo så tror folk man jobbar med bilar men så är alltså inte fallet, i Hallsberg är det anläggningsmaskiner som gäller, eller rättare sagt hyttar och tankar till dom. 
Hehehe.

Sitter helt själv och väntar ut tiden, brukar ha en till som går samma skift/är på samma station/avdelning, men han skadade sig ikväll så han blev tvungen att gå hem, trist nog. Jag hoppas att han repar sig fort! 
Är lite nervös, är inte riktigt fullärd eftersom jag bara varit här i några veckor och nu eftersom han skadade sig måste jag köra helt själv, jag hoppas verkligen jag lyckas få ihop det vi ska klara för dagen utan att slita ihjäl mig, typiskt nu när det är "högsäsong" men men vad är väl en bal på slottet?
Idag klarade jag så många som vi skulle köra i alla fall! 
GO! GO! GO!
Tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0