- frukost

Sitter i lunchrummet just nu och har frukost. Hatar att jag behöver gå upp klockan 04:00 på förmiddagsveckorna, jag får liksom ingen ordning på sömnen även om jag går och lägger mig 20-21 nångång. Död när jag vaknar, död när jag kommer hem. 

Nike skorna kom i ondags, men det blev tyvärr en retur, dom var för stora. Nike brukar ju va små i storleken så tog 40, men jag skulle typ behöva 39 och en halv :< Så det var lite synd. Det var några jävla nybörjare i spelbutiken när jag skulle skicka tillbaka skorna, jag hoppas verkligen dom gjorde allt rätt sen på slutet, dom hade ingen aning vad dom höll på med :< Kändes så jävla oproffsigt att det stod två nya tillsammans, skull ju va bra om det var en ordinarie och en nybörjare. Jaja what to doooo!

ALLTSÅ DET ÄR TVÅ PERSONER SOM SITTER TVÅ BORD IFRÅN MIG, DEN ENDA AV DOM SMASKAR AS HÖGT, VILL SLÄNGA MIN LUNCHPÅSE PÅ HONOM HÅRT SOM FAN. 
ORKAR-INTE-MED-SMASK!

Anyhoo har haft en jätte bra helg, ledig fredag som spenderades med mammi i Vingåker, sen på kvällen blev det lite dricka. Lördagen vare det hockey, Örebro mot Skellefteå, super kul var det, man borde åka på hockey oftare! Söndag, mat hos svärföräldrarna, matlagning och chill med tv tittande. 

Nu ska jag avsluta min frukost, ha en fin dag everybody yäääääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0